Feedback formulier

We horen graag wat jij vindt van Domino's en onze producten en service. We horen graag van jou, als je problemen hebt ondervonden met onze service of als je denkt dat we geweldig werk hebben geleverd. Vul hieronder gerust het online feedbackformulier in.

 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand:

- Ordernummer

- Datum en tijd van je bestelling

- Betalingsomschrijving en referentie

- Naam & e-mailadres op de bestelling

 

Let op: als je contact opneemt met het hoofdkantoor, worden de berichten behandeld op weekdagen, tijdens de kantooruren.

 

Je kan de winkel elke dag bereiken tijdens de openingsuren. Deze vind je terug via: https://www.dominos.be/nl/winkels


VEEL GESTELDE VRAGEN

1. Acties & Promoties

Welke acties zijn er momenteel geldig?
Domino’s verandert regelmatig haar menukaart en/of aanbiedingen. Bekijk de actuele aanbiedingen op www.dominos.be/nl/aanbiedingen!

Ik wil gebruik maken van een nationale korting maar hij wordt niet verrekend bij mijn bestelling?
Onze kortingscodes worden niet standaard verrekend wanneer je bestelt. Omdat we per vestiging en nationaal verschillende kortingen door elkaar heen aanbieden is er voor gekozen om de klant de korting naar keuze zelf toe te laten voegen. Onze nationale campagnes en kortingen worden in de pop-up en banners op onze website en app getoond. Wanneer je deze aan klikt, zal de coupon toegevoegd worden aan jouw bestelling!

Krijg je een foutmelding bij het invoeren van de code? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

Ik wil een kortingscode gebruiken maar hij wordt niet verrekend op mijn bestelling, wat kan ik doen?
Probeer je een actiecode te gebruiken maar wordt deze niet juist toegepast? Controleer dan eerst de voorwaarden van de actie. Sommige kortingscodes zijn alleen geldig bij afhaal bestellingen en sommigen alleen bij bestellingen die je laat bezorgen. Verder kan het ook zijn dat de korting op een specifiek formaat geldt (bijvoorbeeld enkel op een Regular pizza), en niet het formaat dat standaard ingesteld staat op de website. Je kan het formaat van je pizza gemakkelijk wijzigen vanuit het bestelling overzicht.

Krijg je een foutmelding te zien bij het invoeren van de code? Neem dan contact op met de vestiging of stuur ons een berichtje met daarin de code vermeld via het contactformulier.

Een kortingsactie wordt niet verrekend op mijn bestelling, waarom is dit?
Wil je gebruik maken van een nationale actie maar wordt de korting niet verrekend op jouw bestelling? Dat kan komen omdat de coupon niet standaard toegevoegd wordt aan jouw bestelling.

Bij Domino’s bieden we verschillende acties waardoor we de keuze graag bij jou laten. De nationale acties kan je gemakkelijk toevoegen door op de knop toevoegen te klikken in onze pop-up, of door op de bestel knop te drukken in de banner bovenaan de bestelpagina en vervolgens ook toevoegen aan te klikken.

Gaat er dan nog steeds iets mis of gaat je vraag over een ander actie? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

 

2. Bestellen en betalen

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat nu?
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. We willen je vragen om contact met de winkel waar je bestelde op te nemen en jouw feedback te bespreken. Zo kunnen wij onze producten en dienstverlening verbeteren. Ook zoeken we samen naar een geschikte oplossing.

Houd de volgende gegevens bij de hand:
- Ordernummer
- Datum en tijd van de bestelling
- Betalingsomschrijving en referentie
- Naam & e-mailadres op de bestelling

Ik heb een klacht en ik wil een terugbetaling
Wat jammer dat je bestelling niet naar wens was. De winkel helpt je graag verder om een terugbetaling of tegemoetkoming te regelen. Daarvoor kan je contact opnemen met de vestiging van je bestelling. Houd de volgende gegevens bij de hand:
- Ordernummer
- Datum en tijd van de bestelling
- Betalingsomschrijving en referentie
- Naam & e-mailadres op de bestelling

LET OP! Heb je in de winkel of bij ontvangst van de levering betaald met bancontact of cash? Dan kan alleen de winkel een terugbetaling uitvoeren. Hiervoor kan je best telefonisch contact opnemen met de winkel. Onze winkels zijn te bereiken tijdens openingsuren*, deze vind je hier.
https://www.dominos.be/nl/winkels
https://www.dominos.be/nl/winkelinfo

*Tussen 17.00 uur en 19.30 uur kan de telefoonlijn druk bezet zijn. We adviseren je om voor- of na deze uren te bellen.

Het orderbedrag is twee keer afgeschreven
Wat jammer dat je twee keer hebt betaald voor jouw bestelling. In het geval van een dubbele betaling wordt het bedrag vaak automatisch teruggestort.

Als je na 5 werkdagen nog geen automatische terugbetaling hebt ontvangen, kan je contact opnemen met de winkel. Houd de volgende gegevens bij de hand:
- Ordernummer
- Datum en tijd van de bestelling
- Betalingsomschrijving en referentie
- Naam & e-mailadres op de bestelling

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar heb geen pizza ontvangen.
Helaas komt het wel eens voor dat een betaling vast hangt waardoor een bestelling niet goed door komt in de winkel en zij dus niet op de hoogte zijn van jouw bestelling. Neem in dit geval telefonisch contact op met de winkel om te controleren of jouw bestelling ook daadwerkelijk niet goed is gegaan. De vestiging zal je verdere informatie/ instructies geven voor jouw bestelling op dat moment.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Helaas komt het wel eens voor dat een betaling vast hangt waardoor een bestelling niet goed door komt. Neem eerst even telefonisch contact op met de winkel om te controleren of dit ook daadwerkelijk niet goed is gegaan. De vestiging zal je verdere informatie/ instructies geven voor jouw bestelling op dat moment.

Na de betaling krijg ik geen pizzatracker te zien, wat nu?
Helaas komt het wel eens voor dat een betaling vast hangt waardoor een bestelling niet goed door komt. Neem eerst even telefonisch contact op met de winkel om te controleren of dit ook daadwerkelijk niet goed is gegaan. De vestiging zal je verdere informatie/ instructies geven voor jouw bestelling op dat moment.


Ik zou mijn geld terug krijgen van de winkel maar ik heb nog steeds niets ontvangen
Wacht je al langer op een terugbetaling van onze vestiging? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier met de volgende gegevens:
- Winkel van de bestelling
- Reden van terugbetaling
- Naam & e-mailadres op de bestelling
- Ordernummer
- Betalingsomschrijving en referentie

LET OP! Heb je in de winkel of bij ontvangst van de levering betaald met bancontact of cash? Dan kan alleen de winkel een terugbetaling uitvoeren. Hiervoor kan je best telefonisch contact opnemen met de winkel. Onze winkels zijn te bereiken tijdens openingsuren*, deze vind je hier.
https://www.dominos.be/nl/winkels
https://www.dominos.be/nl/winkelinfo

*Tussen 17.00 uur en 19.30 uur kan de telefoonlijn druk bezet zijn. We adviseren je om voor- of na deze uren te bellen.

Ik heb in de winkel betaald en ik wil een terugbetaling
In dit geval kan je best contact opnemen met de winkel. Dit kan telefonisch, alle gegevens van de winkels kan je terugvinden via: https://www.dominos.be/nl/winkels. Ook is het mogelijk om langs te gaan in de winkel. We kijken graag wat we voor jou kunnen betekenen.

Ik heb bij ontvangst van mijn bestelling betaald en ik wil een terugbetaling
In dit geval kan je best contact opnemen met de winkel. Dit kan telefonisch, alle gegevens van de winkels kan je terugvinden via: https://www.dominos.be/nl/winkels. Ook is het mogelijk om langs te gaan in de winkel. We kijken graag wat we voor jou kunnen betekenen.

Ik wil met cash betalen maar deze betaaloptie staat niet als mogelijkheid aangegeven
Er is voor een groot aantal winkels de keuze gemaakt om geen cash meer te accepteren i.v.m. een grote toename in overvallen in het verleden. Dit noemen wij Cash Free winkels. Door het cash geld uit onze winkels te verwijderen zijn onze vestigingen niet meer aantrekkelijk voor overvallen. Deze keuze is dus uitsluitend gemaakt om de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen. We hopen dat een van de andere betaalmethodes ook passend is voor je.


Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

 

3. Bezorgen en bezorgers

Ik kan niet meer laten bezorgen op mijn adres

Het kan zijn dat je browser te veel cookies heeft opgeslagen. Wis voor de zekerheid eerst de cache van je browser en probeer het even opnieuw. Lukt het dan nog niet? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier dan zoeken wij het voor je uit.

 

De website vindt mijn adres niet, wat nu?

Bij Domino’s zijn de bezorggebieden van onze winkels zelf te bepalen door de franchisenemers. Soms worden hier aanpassingen in aangebracht. Wel kunnen we voor je nagaan waarom er niet meer op jouw adres bezorgd kan worden, of dat er misschien iets fout is gegaan. Daarvoor ontvangen we graag je adresgegevens en de vestiging waar je wil bestellen.

 

Ik heb een klacht over een bezorger, waar kan ik dit melden?

Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met een van onze medewerkers… Je kan altijd de vestiging bellen om aan te geven wat er gebeurd is, maar je bent ook altijd welkom om ons op de hoogte te stellen. Wij zullen dit dan verder bespreken. Je kan ons op de hoogte stellen via onderstaand contactformulier.

 

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

 

4. Afmelden SMS en/of nieuwsbrief

Wat jammer dat je onze SMS’jes of nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen. Je kan jezelf gemakkelijk afmelden voor SMS berichten door PIZZA STOP te sms’en naar 8622. Onderaan elke nieuwsbrief heb je de mogelijkheid om je uit te schrijven via de knop “Klik hier om je af te melden”.

Lukt het niet? Bezorg ons dan je gegevens en wij sturen deze door naar de Marketing afdeling. De verwerkingstijd na je aanvraag is maximaal 5 werkdagen.

Mocht je je bedenken, dan kan je je natuurlijk altijd weer aanmelden.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

 

5. Inloggen of account

Foutmelding “deze combinatie van e-mail en wachtwoord is onjuist”
Wat jammer dat je problemen hebt met inloggen. Vaak zijn het simpele problemen die snel opgelost kunnen worden. Graag vragen we je om het volgende stappenplan te volgen om te kijken of je er zelf al uit kan komen:

1. Het eerste wat je kan doen is de cookies en cache van je browser legen. Weet je niet hoe dit moet? Dan kan je altijd via een incognito venster inloggen, dit heeft namelijk hetzelfde effect.
2. Controleer of je account gekoppeld is aan Google, Facebook of Apple. Je kan dan namelijk niet met losse inloggegevens inloggen maar je moet je via deze optie aanmelden.
3. Controleer of je een account hebt. Bij elke bestelling geef je je e-mailadres op om de orderbevestiging (en onze nieuwbrief) te kunnen ontvangen, dit betekent echter niet dat je meteen een account hebt. Je kan gemakkelijk een nieuw account aanmaken via onze website.

Lukt het nog niet om in te loggen? Vul dan ons contactformulier in met daarin je mailadres vermeld en het ordernummer van je laatste online bestelling.

Geen mail voor wachtwoord reset
Probeer je je wachtwoord te veranderen maar ontvang je geen mail van ons? Check dan eerst je SPAM of ongewenste mailbox. Heb je ook hier geen mail in ontvangen, controleer dan of je account gekoppeld is aan Facebook, Google of Apple. Is dit ook niet het geval, stuur ons dan een berichtje via het contactformulier. We helpen jou dan zo snel mogelijk verder.

Aanvraag e-mail wijzigen
Vanwege de privacywet, is het voor ons niet toegestaan om je e-mailadres te wijzigen.
Mocht je toch je account op een ander mailadres willen, dan raden we je aan een nieuw account aan te maken.

Aanvraag wachtwoord wijzigen
Vanwege de privacywet, is het voor ons ook niet toegestaan om je wachtwoord voor jou te wijzigen.
De enige oplossing zou zijn om in te loggen via Facebook, Google of Apple of om een nieuw account aan te maken via onze website.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

 

6. Sponsor- en/of andere aanvragen

Binnen Domino’s werken we met een franchiseformule, waardoor al onze winkels een eigen lokale ondernemer hebben. Dit betekent ook dat specifieke (sponsor)aanvragen het beste gedaan kunnen worden bij onze winkels zelf. De contactgegevens van onze winkels vind je hier.
https://www.dominos.be/nl/winkels
https://www.dominos.be/nl/winkelinfo


Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

 

7. Onze producten

Welke producten zijn Halal?
Van onze ingrediënten zijn de volgende producten halal: BBQ Chicken, Chicken Kebab, Chicken Delight en Gegrilde Kip. Verder zijn al onze kipgerechten (Buffalo Wings, Domino’s Crunchy Chicken, Kick’n Chicken en Chickenito’s) ook halal. Je kan eventuele certificaten opvragen bij je dichtstbijzijnde winkel.

Welke producten/ingrediënten zijn vegetarisch?
Bij Domino’s bieden we meerdere vegetarische producten aan. Denk aan onze pizza Funghi, 4 Cheese, onze Margaritha of Veggie pizza, maar ook verschillende bijgerechten. Je kan onze vegetarische pizza’s en andere gerechten makkelijk herkennen aan het volgende logo:
(LOGO TOEVOEGEN)

Welke producten/ingrediënten zijn vegan?
De volgende producten zijn vegan te verkrijgen: pizza Vegan Margaritha, pizza Vegan Funghi, pizza Vegan Vegeroni en pizza Spicy Vegan. Je kan natuurlijk ook altijd zelf je pizza samenstellen met je favoriete vegan producten. Ons deeg is geheel plantaardig! Van onze bijgerechten zijn de volgende producten vegan: Vegan Vegeroni Cheesy Bread, Potato Wedges en Cinnastix, hiervan is ook de sweet icing vegan. Je kan onze vegan producten gemakkelijk herkennen aan het volgende logo:
(LOGO TOEVOEGEN)

Wat zijn de voedingswaarden van Domino’s producten?
Als je vragen hebt over de voedingswaarden van een van onze producten, verwijzen we je graag door naar onze voedingswijzer. Hier kan je per product de voedingswaarden inzien per 100gr.
https://www.dominos.be/menu/voedingswijzer
BEKIJK HIER LINKT KRIJGT ERROR!!

Allergenen
Kan ik dit product/ingrediënt eten met mijn allergie?
Via onderstaande knop kom je bij onze allergenen declaratie. Hier vind je informatie over de volgende allergenen: eieren, gluten, lupine, melk, mosterd, noten, pinda’s, schaal- en schelpdieren, selderij, sesam, soja, sulfiet en vis. De lijst is ingedeeld per product (pagina 1) maar ook per ingrediënt (pagina 2).
ALLERGENEN DECLARATIE
https://www.dominos.be/menu/voedingswijzer
BEKIJK HIER LINKT KRIJGT ERROR!!

Welke producten/ingrediënten zijn glutenvrij?
Bij Domino’s bieden we enkele glutenvrije producten aan. Denk aan onze pizza American en pizza Margherita. Deze pizza’s zijn beschikbaar in het formaat 20cm. Je kan onze glutenvrije pizza’s makkelijk herkennen aan het volgende logo:
(LOGO TOEVOEGEN)

Welke producten/ingrediënten zijn lactosevrij?
Alle informatie over lactosevrije producten/ pizza’s kan je terugvinden via onze voedingswijzer.
https://www.dominos.be/menu/voedingswijzer
BEKIJK HIER LINKT KRIJGT ERROR!!
Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

 

8. Nutriscore

Wat is Nutri-score?
Nutri-Score is een voedselkeuzelogo waarmee je heel gemakkelijk producten binnen dezelfde categorie, zoals pizza, met elkaar kan vergelijken. Zo kan je meteen zien welke pizza een meer verantwoorde keuze is.

Hoe wordt de score van een pizza of ander gerecht berekend?
De score wordt berekend op basis van ‘positieve’ en ‘negatieve’ componenten.
Een product krijgt pluspunten voor ‘goede’ ingrediënten zoals eiwitten, vezels, groenten, fruit, peulvruchten en noten.

Een product krijgt minpunten voor ‘slechte’ ingrediënten zoals energiegehalte (kcal), suikers, verzadigd vet en zout.

Aan de hand van de totaalscore krijgt een product een label binnen de categorie A tot E, waarbij A de meest verantwoorde keuze is binnen deze categorie.

Waarom maakt Domino’s gebruik van Nutri-Score?
Bij Domino’s vind je veel verschillende pizza’s en andere gerechten op het menu. Om jou te helpen in het maken van een bewuste keuze, willen we transparant zijn over de voedingswaarden van onze gerechten. Nutri-Score helpt daarbij.

Pizza’s en bijgerechten met het groene label A zijn de meest verantwoorde keuze binnen het menu. De producten met score E hebben de minst gunstige samenstelling en een rode kleur. Met de scores is dus in één oogopslag duidelijk hoe verantwoord de keuze van jouw gerecht is.

Is een pizza of gerecht met score A gezond?
Een pizza is een verwennerij en door de samenstelling van deeg, saus, kaas en andere ingrediënten zal een pizza nooit écht gezond worden. Dat hoeft ook niet. Want je mag ook genieten van een lekkere pizza!

Wel bevat een pizza met een A-score meer ‘goede’ ingrediënten (zoals meer groenten en eiwitten) en minder ‘slechte’ ingrediënten (zoals verzadigd vet). Daarom is een score A pizza zeker een meer verantwoorde keuze dan een pizza met een label E, binnen de pizza categorie.

Is de Nutri-Score ook zichtbaar wanneer je zelf een pizza samenstelt of ingrediënten op een pizza aanpast?
Op dit moment is dat nog niet mogelijk. Maar we werken momenteel hard aan de techniek om dit in de toekomst wel mogelijk te maken.

Waar kan ik meer informatie over Nutri-Score vinden?
Meer weten over Nutri-Score? Ga naar https://www.dominos.be/nl/over-dominos/nutri-score of stel je vragen aan onze collega’s via onderstaand contactformulier.


Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

 

9. Domino's smaakt 5x beter

Als je weet wat je eet, smaakt het beter. Zeker als je weet dat alle ingrediënten op de pizza eerlijk en vers zijn. We laten je zien waar ingrediënten vandaan komen en hoe onze pizza’s worden gemaakt. Van het verse deegbolletje tot jouw favoriete pizza.

Alle informatie kan je terugvinden via: https://www.dominos.be/nl/5x-beter

Lees smakelijk!

 

10. Vacatures

Waar kan ik solliciteren?
Nog met school bezig? Zoek je een stageplaats? Ben je pas afgestudeerd? Of zoek je een nieuwe uitdaging? En, nog belangrijker, ben je ambitieus? Geef je carrière een boost en word onderdeel van het Domino's Pizza team!

Solliciteren kan via www.dominosjobs.be/

Ik werk in een Domino’s winkel en ik heb een vraag over mijn contract
Binnen Domino’s werken we met een franchiseformule, waardoor al onze winkels een eigen lokale eigenaar hebben. Voor vragen over je contract, werkuren etc. kan je steeds bij de eigenaar of de manager van de winkel terecht.

 

 

11. Franchising

Domino’s Pizza België is één van de grootste pizza bezorg organisatie in heel België met pizza- en slicewinkels verspreid door het hele land.

 

Momenteel hebben wij meer dan 125 vestigingen en we streven ernaar om door te groeien naar ruim 250 vestigingen! Het Domino’s Management Team stuurt een ondernemende organisatie aan met een zeer gerichte visie – we willen NUMBER ONE IN PEOPLE en NUMBER ONE IN PIZZA zijn! Onze missie geeft onze ambitie duidelijk weer – “Sell more pizza, have more fun!”.

 

Wil jij graag deel uitmaken van ons geweldige verhaal?

Je kan je kandidaat stellen via: https://www.dominos.be/nl/domino-s-franchise